High Fashion Living

Een warme wintergarderobe voor jouw huis.

Deze campagne is een initiatief van Natuur & Milieu. Samen met Greenchoice en met steun van ASN Bank willen we met deze campagne op een opvallende manier aandacht vragen voor isolatie. En dat is hoog nodig, want er zijn nog zo’n 5,5 miljoen huizen in Nederland niet goed geïsoleerd. Zonde! Want in een goed geïsoleerd huis, hoef je minder hard te stoken en verbruik je dus minder gas. En dat is goed voor het klimaat en voor je portemonnee. De meeste maatregelen heb je binnen een paar jaar al terugverdiend. Bovendien krijg je nu tot 20% subsidie als je 2 of meer isolerende maatregelen treft in je huis. Bijvoorbeeld door de spouwmuur en de onderkant van je vloer te isoleren. En, niet onbelangrijk, je huis wordt een stuk comfortabeler. Lekker warm!

Maar toch denken veel mensen niet zo snel aan isoleren. Isoleren is niet zo sexy. We kopen liever een nieuw bank of de laatste Iphone. Om dat beeld te kantelen kozen we een totaal andere insteek voor een isolatiecampagne… een insteek die wel sexy is… mode!

Bovendien wordt in de modewereld duurzaamheid steeds belangrijker. Van leasespijkerbroek tot vegan sneakers. Er goed uitzien en je goed voelen zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Deze trend houdt wat ons betreft niet op als je de inloopkast uitloopt, maar verovert je hele huis. Van je dak en je ramen, tot de muren en de vloer. Isolatie is hot!

Op onze campagnewebsite: www.highfashionliving.nl bieden we een hele nieuwe duurzame wintergarderobe voor je huis. Nu op de rode loper, straks in je spouwmuur. Daarmee hou je de koude winter lekker buiten de deur. Met de collectie van High Fashion Living ben je klaar voor de toekomst, bespaar je veel geld en krijg je meer comfort. Lekker warm de winter in!

Om zoveel mogelijk reuring te creëren voor deze campagne, lieten we een jurk maken van isolatiemateriaal door Janne Mooij van Gloed Amsterdam. Ook vroegen we Kim Feenstra om met deze jurk onaangekondigd te verschijnen op de rode loper van premiere van de Nederlandse speelfilm Penoza. De campagnefoto met Kim in de isolatiejurk is gemaakt door Anne Timmer.

De Jurk

De inspiratie van de jurk ligt bij de isolatievorm zelf, de zolderwand die geïsoleerd word, met houten balken die de vlakken verdelen, zowel horizontaal als verticaal. Er zijn verschillende soort isolatiewol in verwerkt welke normaal vooral voor zolderisolatie worden gebruikt. De wol is op een katoenen keper gestikt zodat hij gewoon te dragen is.
De sieraden, ketting en ceintuur,  zijn gemaakt van grijze isolatieparels die normaal in de kruipruimte worden toegepast.

  • sponsor
  • sponsor
  • sponsor
[gravityform id="38" title="false" description="false"]